The Account has been found, but the password is incorrect.
Niečo takéto na Vás vyskočí pri nesprávnom logine. Čo robiť? Napísať na support RS z toho emailu, cez ktorý ste registrovali svoje konto a vysvetlíte im, že máte 2 alebo viac accounts a potrebujete prihlasovacie údaje. Bez problémov Vám ich pošlú.
Alebo napíšte presne toto
Hello,
somebody changed password to my premium account … (sem napíšte svoje ID účtu)
Can you give me a new password, please. Thank you.
Best regards. Vaše meno/nick
Pozor !!! Musíte to napísať z E-mailu, z ktorého ste si kúpili ten premium account alebo ste si ho vytvorili z bodov na E-mail support@rapidshare.com
Účet bude za pár hodín naspäť – pokiaľ bude napísaný zo správneho E-mailu Ak zadáte iný E-mail – príde Vám asi takáto odpoveď:
Hello,
we apologize for the inconvenience. Kindly note that every point generated
premium account does have an original premium or collector zone account.
In order to verify you as the account owner of the premium account with the
login ID *******, please write us from the e-mail address you have used to
register the original rapidshare.com account.
Best regards,
Ufuk
RapidShare Support
RapidShare AG
Gewerbestrasse 6
6330 Cham
Switzerland
Tel: +41 41 748 78 80
Fax: +41 41 748 78 99
Web: http://www.rapidshare.com
Email: support@rapidshare.com
Z tohto vidieť, že účet bol vytvorený z bodov a nie kúpený.
To znamená, že v takom prípade musíte kontaktovať toho, kto Vám ten účet vytvoril.
A ten to musí napísať z jeho E-mailu – jednoduché nie ?