Jedlo

Ako jesť varené arašidy?

Varené arašidy sú obľúbeným občerstvením v mnohých častiach sveta. Zvyčajne sa konzumujú s mliekom alebo vodou. Niekto radšej mlieko nepije, iný ho má veľmi rád. Existujú však ľudia, ktorí vôbec nechcú konzumovať žiadne mliečne výrobky. Títo ľudia môžu trpieť neznášanlivosťou laktózy alebo im môže byť iba nepríjemné piť mlieko, pretože majú pocit, že chutí zle alebo dokonca nechutne. Ak ste jedným z týchto ľudí, potom varené arašidy pravdepodobne nebudú vašou vecou.

Ak skutočne nemáte radi mlieko alebo ho nechcete piť, potom by pre vás mohli byť najlepšou voľbou varené arašidy. Môžete si ich kúpiť v ktoromkoľvek obchode s potravinami na trhu. Existujú dva druhy varených arašidov: pražené a nesolené. Pečené arašidy chutia lepšie ako nepražené, ale stoja tiež viac!

Nesolené arašidy sú arašidy, ktoré sa pred pražením najskôr solia. Solenie je metóda používaná na to, aby boli orechy pri pražení menej horké. Nesolené arašidy majú rôzne veľkosti a tvary, aby ste si mohli vybrať, ktorá veľkosť sa vám najviac páči. Praženie je ďalší spôsob, ako urobiť orechy chrumkavejšími a chutnejšími. Keď sú opečené, zhora sú chrumkavé a vo vnútri mäkké. Na umytie varených arašidov môžete použiť buď horúcu alebo studenú vodu.

Niektorí ľudia zastávajú názor, že solené arašidy chutia lepšie ako pečené, iní si myslia, že je to nezmysel. V časti s komentármi na tejto webovej stránke môžete prediskutovať svoje názory na túto záležitosť.

Varené arašidy sú vynikajúce a výživné:

1) Majú nízky obsah tuku:

Varené arašidy majú veľmi nízky obsah tuku. Iba 100 gramov arašidov obsahuje 0,5 gramu tuku! Toto množstvo tuku je len okolo 5% odporúčaného príjmu. Tuk v arašidoch sa považuje za „dobrý tuk“, takže si s ním nemusíte robiť starosti.

2) Majú vysoký obsah bielkovín:

Rovnako ako tuk, aj 100 gramov varených arašidov obsahuje veľmi malé množstvo bielkovín. Obsah bielkovín v arašidoch tvorí asi 8% vášho denného odporúčaného príjmu.

3) Pomáhajú zvyšovať schopnosť vašej krvi prenášať kyslík:

Šálka ​​arašidov obsahuje 46% denného odporúčaného príjmu folátu. Folát je vo vode rozpustný vitamín B-komplex. Pomáha telu vytvárať červené krvinky v kostnej dreni. Tieto červené krvinky prenášajú kyslík do všetkých častí tela. Ak si každý deň dáte šálku varených arašidov, pomôže to zvýšiť množstvo kyslíka v krvi.
Varené arašidy sú chutné, ľahko sa pripravujú a sú výživné. Môžu sa jesť ako občerstvenie alebo ako súčasť jedla. Môžete ich so sebou nosiť na cestách a na dlho vás zasýtia. Varené arašidy majú veľa výživných látok, ktoré sú veľmi dobré pre vaše zdravie. Ak sa chcete dozvedieť viac o varených arašidoch, prihláste sa na túto webovú stránku teraz!