ako na to?

Aké sú výhody konzumácia vajec?

1) Obsahujú všetky esenciálne aminokyseliny (aminokyseliny). Diéta bez akýchkoľvek bielkovín spôsobí stratu svalov a únavu.

2) Vajcia sa už po stáročia používajú ako zdroj potravy pre ľudí, pretože poskytujú vysoké množstvo energie. Energia poskytnutá vajíčkami je potrebná pri fyzickej aktivite, ako je beh alebo skákanie. Energia z vajec nám pomáha udržiavať silu a vytrvalosť pri cvičení.

3) Vajcia sú bohaté na cholín, ktorý je nevyhnutný pre funkciu mozgu. Cholín pomáha vašej pamäti a schopnostiam učenia sa.

4) Vajcia obsahujú vitamíny skupiny B, ktoré sú nevyhnutné pre udržanie normálnych funkcií tela, vrátane bunkového rastu, nervového prenosu, zrážania krvi, zdravia srdca a mnohých ďalších životne dôležitých funkcií.

5) Vajcia obsahujú vitamín D, ktorý pomáha predchádzať krivici u detí. Vitamín D je potrebný pre vývoj kostí a ich tvorbu. Hrá dôležitú úlohu pri vstrebávaní vápniku do krvi.

6) Vajcia sú bohaté na selén, ktorý napomáha funkcii imunitného systému, znižuje hladinu cholesterolu a chráni pred rakovinou. Selén tiež predchádza osteoporóze, cukrovke, Alzheimerovej chorobe a mnohým ďalším chorobám.

7) Vajcia sú skvelým jedlom pre mozog vyvíjajúci dieťa. Cholín prítomný vo vajciach pomáha pri vývoji mozgu. Cholín je hlavnou súčasťou neurotransmitera acetylcholínu, ktorý je dôležitý pre kontrolu svalov a pamäťového centra mozgu.

Existuje niekoľko dôvodov, prečo by ste mali jesť vajcia. Ak máte ďalšie otázky týkajúce sa vajec, môžete ich kedykoľvek vygoogliť alebo sa opýtať Siri. Doprajte si vajíčka a buďte informovaní.