tv-watching

Ako zistiť čo ide práve v TV?

Televízne programy, televízie, kanály, toto všetko pribúda každý deň. Každý deň sa točia nové reportáže, nové filmy, seriály a zbiera sa materiál, na ktorý ľudia čakajú, že sa odvysielajú. Neodhadnutím sa sledovanosť stráca a preto treba pri zvolení toho, čo sa vysielať bude, dobre popremýšľať, čo diváka naozaj zaujme.

 

televiziaV minulosti sa televízne programy nestriedali tak často a ľudia boli spokojní, vedeli, kedy čo budú vidieť a nestalo sa to, že sa ich obľúbený program jednoducho zrušil z ničoho nič. Robota a vysielanie bolo kvalitnejšie, ľudia si viac vážili prácu a triedili starostlivo informácie, ktoré sa dostanú “von”, aby keď už, tak ich bolo čo najviac a najpravdivejších. Moderátorov veľa nebolo, ale držali krok s dobou a diváci boli spokojní.

 

To sa o dnešných, bohužiaľ, povedať nedá. Moderátori sa striedajú v televíznych programoch, televíziách, ktoré si ich kupujú hore dole, divák nemá čas obľúbiť si nejaký program, kedže sa mení každú chvíľu za nejaký iný. Herci sa na jednom televíznom kanáli striedajú v troch rozličných seriáloch, reláciach a ľudia sú nimi presýtení.

 

Namiesto toho by sa mohli angažovať v úplne iných a kvalitnejších veciach. Televíznych programov bude do budúcna stále pribúdať, no mali by si dať záležať, aby stavali na kvalite a pravdivosti vysielania a nie na podfukoch, oblbovaní diváka a podávania nepravdivých alebo zavádzajúcich informácií plných cenzúry. TV program by mali tvoriť ľuda, ktorí vedia čo robia a nerobiť z toho len obyčajný biznis, bez niečoho navyše, čím sa môžme obohatiť.

 

Keď si divák nájde čas na televíziu, nech je to prínos a nie márnenie času niečím, čo ho neobohatí. Diváci chcú počuť pravdu a nie polopravdy. Všetko tomu nasvedčuje a stále nie je neskoro niečo s tým urobiť, pokiaľ si to uvedomia aj ľudia zodpovední za televízne vysielanie, jeho obsah a spolutvorbu a zamerajú sa na diváka a jeho potreby.